Hjälp vid bakslag

Vi på Lantmännen kan erbjuda dig en teknisk support i världsklass där våra specialister hjälper till att lösa alla tänkbara problem som kan uppstå i din produktion. Ibland så snabbt som inom 24 timmar. Många av våra uppdragsgivare arbetar vi kontinuerligt med, både för att säkerställa att produkterna alltid håller en hög och jämn kvalitet, men också för att vara behjälpliga med produktutveckling. Andra behöver bara hjälp vid enstaka tillfällen när något i processen gått fel. Oftast löser vi problemet direkt per telefon om vi känner igen problematiken. Annars åker vi ut till er och försöker lösa det på plats, oavsett var i landet ni befinner er. Lyckas vi inte med det åker vi hem och försöker simulera problemet med tester i vårt provbageri. Vi har även en tät kontakt med våra danska kollegor som vi kan byta erfarenheter med.

Jan H Poulsen

Director Category Professional

Thony Hedin

Nordisk produktutvecklare & teknisk support

Christer Nordh

Nordisk produktutvecklare & teknisk support

Sofia Lindberg

Nordisk produktutvecklare & customer questionnaire

Rick Carlberg

Nordisk produktutvecklare & customer questionnaire

"Det är roligt att kunna ge kunderna tryggheten den här tjänsten erbjuder, det är det nog inte många andra kvarnar som gör”

- Thony Hedin, Nordisk produktutvecklare och teknisk support